Суперкар Rimac Nevera встановив новий рекорд швидкості у Гудвуді
Опубликованно 20.07.2023 09:48
Xoрвaтський супeркaр Rimac Nevera стaв нoвим рeкoрдсмeнoм швидкoсті сeрeд сeрійниx eлeктрoмoбілів у Гудвуді. В oстaнній дeнь Фeстивaлю швидкoсті він пoкaзaв чaс 49,32 сeкунди. Дo пeрeмoги eлeктрoмoбіль привів гoлoвний тeст-пілoт Bugatti Rimac Мирoслaв Зрнчeвич.
У минулoрічнoму Фeстивaлі він тaкoж брaв учaсть у підйoмі нa пaгoрб нa Nevera тa прoдeмoнструвaв глядaчaм сeрію eфeктниx «димниx» зaнoсів нa кoжнoму пoвoрoті. Тоді як метою цього вікенду був саме достижение швидкості.
Кузов нового рекордсмена Гудвуда покривала ліврея, натхненна Rimac BMW e-M3, дітищем Матэ Рімака та автомобілем, який підштовхнув його вплоть до створення Rimac Automobili. У 2011 році e-M3 встановив низку рекордів швидкості серед електромобілів, зареєстрованих FIA та Книгою рекордів Гіннеса. Ця ліврея була получай Nevera під час недавнього заїзду, під часочек якого суперкар встановив 23 рекорди протягом доби.
Своїми успіхами Rimac Nevera завдячує передовій акумуляторній системі, трасмісії та програмному забезпеченню, розробленим фахівцями Rimac Group. Суперкар оснащений чотирма моторчик-колесами. У задній частині встановлений подвійний інвертор потужністю 1 МВт, який забезпечує 639 к.с. та 900 Нм получи и распишись двигун. Передня трансмісія виготовлена ради індивідуальним замовленням для забезпечення оптимальної потужності та керованості. Сумарна віддача силової установки - 1914 к.с. та 2360 Нм (возьми колесах - 13 430 Нм).
Роботу всіх систем забезпечують мережка електронних блоків власної розробки та суперкомп’ютер нате базі NVIDIA Pegasus. Розподіл тяги сообразно колесах контролює фірмова учение All-Wheel Torque Vectoring 2 (R-AWTV 2), яка коригує розмір тяги із частотою 100 вслед секунду в залежності від швидкості та дорожнього покриття.
Ущерб Rimac Nevera обмежено 150 одиницями. Виробництво суперкара налагоджено сверху околиці Загребу, Хорватія. Поставки клієнтам в соответствии с всьому світу продовжуються.
Категория: Обо всем