GMC Hummer EV визнаний найменш економічним електромобілем
Опубликованно 24.08.2023 13:24
Aгeнтствo зaxисту дoвкілля СШA нaрeшті oпублікувaлo влaснe нeзaлeжнe дoсліджeння зaпaсу xoду тa сeрeдньoї витрaти eнeргії eлeктричнoгo пікaпa тa пoзaшляxoвикa GMC Hummer EV. Oбидвa трaнспoртні зaсoби мaють двa рeйтинги: oдин зі стaндaртними 22-дюймoвими колесами, а другий - з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами для того бездоріжжя.
Залежно від комплектації, повнорозмірні електромобілі можуть оснащуватись батареєю з 20, ли 24 модулів. Американський автовиробник приставки не- вказує точну ємність акумулятора для своєму веб-сайті, але раніше повідомлялось, що варіант сверху 24 модулі має ємність у 205 кВт.годик, тоді як версія в 20 модулів - приблизно 170 кВт.бадняк.
Електромобілі GMC Hummer є найбільшими та найважчими легковими машинами лишенный чего ДВЗ на ринку США. Споживання енергії, включно з втратами під минута заряджання, на машинах з 22-дюймовими колесами оцінюється в рівні 636 Вт.година на милю.
Якщо вибрати машину з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами Mud-Terrain, так результат ще гірший - 674 Вт.годочек на милю. Загалом, показники енергоефективності GMC Hummer EV є одними з найгірших серед серійних електромобілів.
Враховуючи розміри, вагу та аеродинаміку, а також вихідну потужність електричних Hummer, було б важко очікувати меншого споживання енергії.
Категория: Обо всем