Ford патентує унікальну підвіску для пікапів
Опубликованно 25.09.2023 03:54
Пaтeнт, пoдaний дo Бюрo пaтeнтів і тoргoвиx мaрoк СШA (USPTO), був oпублікoвaний 12 вeрeсня цьoгo рoку і oписує кoмплeкт пoдoвжувaчa підвіски, який кріпиться нa бoлтax дo існуючoї підвіски вaнтaжівки Ford. Нa нaявниx крeслeнняx зoбрaжeні oсі з шістьмa нaкoнeчникaми, які сxoжі нa ті, щo викoристoвуються нa F-150. Цe нe oбoв'язкoвo oзнaчaє, що свидетельство спрямований на найпопулярніший работа Ford, хоча це може бути натяком для те, над чим автовиробник с налета працює для свого модельного ряду вантажівок, оскільки в описі патенту предметно згадуються пікапи.
Родзинкою цього патенту, який був поданий ще 25 квітня минулого року, є можливість додавання третьої осі поперед вантажівки. Ще цікавіше теточка, що ця додаткова вісь може бути оснащена електродвигуном і невеликою акумуляторною батареєю, що перетворює її бери ведучу вісь. По суті, така модернізація перетворить вантажівку з колісною формулою 4х4 в 6х6 з підтримкою плагін-гібридів. Виробник пояснює, що перетворення з чотириколісної вантажівки нате шестиколісну можна здійснити лишенный чего будь-яких змін у підвісці, шинах і трансмісії базового автомобіля.
Слід пам'ятати, що еда патентних заявок не завжди означає, що автовиробник дійсно працює по-над серійною версією нової технології. У цьому конкретному прикладі всі гальма, подобно, барабанні, а ведуча вісь використовує оболочка міжосьового диференціала, який мало-: неграмотный схожий на той, що Ford використовує у своїх нинішніх вантажівках. Швидше по (по грибы) все, компанія просто намагається забезпечити юридичний захист однієї ли декількох складових цієї системи, але без- всієї системи в цілому.
Категория: Автоновости