General Motors, Ford та Stellantis відмовились від реклами на Super Bowl


Опубликованно 14.01.2024 04:06

General Motors, Ford та Stellantis відмовились від реклами на Super Bowl

Цьoгo рoку Super Bowl прoйдe бeз трaдиційнoї рeклaми aмeрикaнськиx aвтoмoбільниx брeндів. Зoкрeмa, від пoслуг нaйбільшoгo рeклaмнoгo мaйдaнчикa відмoвилися General Motors, Ford тa Stellantis. Пeршим прo цe oгoлoсив aльянс Stellantis. У зaяві, oзвучeній нa вистaвці CES 2024 у Лaс-Вeгaсі, причинoю відмови названо скорочення витрат.

Рішення Stellantis пропустити таку можливість прорекламувати свою продукцію дещо нелогічно. Особливо якщо згадати отголосок, який зробили рекламні коньки минулих років. Наприклад, пиар Freedom для Dodge в 2009 році та Born of Fire в 2011 році вслед участю Eminem.

Зі слів представника GM, рішення пропустити Суперкубок прийнято з урахуванням бізнес-пріоритетів компанії. У чому вони полягають, отнюдь не уточнюється. Торішня серія роликів вслед участю Вілла Феррела мала переконати глядачів Super Bowl у необхідності переходу получи и распишись електромобілі.

Для Ford рішення невыгодный розміщувати рекламу на Суперкубку вже перетворюється держи традицію. Так було декілька перередніх років. Получи и распишись думку генерального директора Ford Джима Фарлі, великі витрати получи рекламу під час гри - це «неправильне використання витрат». 2022 року він порадив акціонерам компанії продати свої акції, якщо вони побачать рекламу електромобілів бренду бери Суперкубку.


banner14

Категория: Автоновости