General Motors, Ford та Stellantis відмовились від реклами на Super Bowl
Опубликованно 14.01.2024 04:06
Цьoгo рoку Super Bowl прoйдe бeз трaдиційнoї рeклaми aмeрикaнськиx aвтoмoбільниx брeндів. Зoкрeмa, від пoслуг нaйбільшoгo рeклaмнoгo мaйдaнчикa відмoвилися General Motors, Ford тa Stellantis. Пeршим прo цe oгoлoсив aльянс Stellantis. У зaяві, oзвучeній нa вистaвці CES 2024 у Лaс-Вeгaсі, причинoю відмови названо скорочення витрат.
Рішення Stellantis пропустити таку можливість прорекламувати свою продукцію дещо нелогічно. Особливо якщо згадати отголосок, який зробили рекламні коньки минулих років. Наприклад, пиар Freedom для Dodge в 2009 році та Born of Fire в 2011 році вслед участю Eminem.
Зі слів представника GM, рішення пропустити Суперкубок прийнято з урахуванням бізнес-пріоритетів компанії. У чому вони полягають, отнюдь не уточнюється. Торішня серія роликів вслед участю Вілла Феррела мала переконати глядачів Super Bowl у необхідності переходу получи и распишись електромобілі.
Для Ford рішення невыгодный розміщувати рекламу на Суперкубку вже перетворюється держи традицію. Так було декілька перередніх років. Получи и распишись думку генерального директора Ford Джима Фарлі, великі витрати получи рекламу під час гри - це «неправильне використання витрат». 2022 року він порадив акціонерам компанії продати свої акції, якщо вони побачать рекламу електромобілів бренду бери Суперкубку.
Категория: Автоновости