Проблема з постачанням українського товару стала причиною зупинки сервісу електромобілів CUPRA


Опубликованно 19.01.2024 05:24

Проблема з постачанням українського товару стала причиною зупинки сервісу електромобілів CUPRA

Вжe вдругe зa чaс рoсійськo-укрaїнськoї війни сeрвісні кoмпaнії тa aвтoвирoбники Єврoпи призупиняються чи спoвільнюють рoбoту чeрeз вичeрпaні зaпaси кoмпoнeнтів укрaїнськoгo вирoбництвa.

Якщo нa пoчaтку втoргнeння рoсіян в Укрaїну відчувaлaся нeстaчa джгутів тa різнoгo виду eлeктричнoї прoвoдки на aвтoмoбілів, тo нині у більшoсті підприємств сeрвісу зaкінчилися зaпaси тeрмoпaсти к ущільнeння відрeмoнтoвaниx aкумулятoрів.

Першими постраждали власники електромобілів   CUPRA Born, котрі зіткнулися з тривалими затримками в отриманні своїх автомобілів в ході обслуговування акумуляторів - замужество термопасти, необхідної для герметизації корпусів акумуляторів, унеможливив вчасне повернення машин. М почалася накопичуватися ще з літа, коль   CUPRA концерну Volkswagen випустила у липні сервісний бюлетень щодо потенційних проблем зі станом акумулятора.

«Згідно з директивами сервісної кампанії, дилерські центри почали перевіряти та відкривати корпуси акумуляторів. Однак незабаром вони виявили дефіцит спеціальної термопасти, необхідної для того повторної герметизації. Критичний устройство, вироблений в Україні, зіткнувся з перебоями у ланцюзі постачання, що призвело давно дефіциту», - констатують проблему експерти часопису BNN Breaking.

Щоправда, хто з українських постачальників і нате якій ланцюговій ланці обірвалося постачання теплопровідного герметика, без- повідомляється. Вочевидь, все впирається в заблоковані фури бери кордоні України з Польщею.

Отыскать швидку заміну українській термопасті іншим високоякісним матеріалом з відповідними характеристиками далеко не виходить. По-перше, українські виробники тримають телосложение свого герметика у секреті. В соответствии с-друге, використання іншого не поминай лихом-якого герметика в пожежонебезпечній акумуляторній продукції потребує попередніх тривалих досліджень і сертифікації.

Це безлюдный (=малолюдный) єдина логістична проблема, з якою розпочався нинішній рік пользу кого автомобільного ринку Європи. Масла у вогонь підливає конфлікт держи Близькому Сході, через що вантажі для того європейського автопрому і авторинку йдуть в обхід Африки. Але в таком случае вже інша історія.


banner14

Категория: Обо всем