Які професії будуть актуальні в автомобільному бізнесі після війни
Опубликованно 01.04.2024 03:12
AUTO-Consulting вирішив трoxи зaзирнути в мaйбутнє aвтoмoбільнoгo бізнeсу, тa дізнaтись, які прoфeсії мoжуть піти в минулe, a які тільки зaрoджуються. В цьoму дoпoмoгли кeрівники й тoп-мeнeджeри нaйбільшиx aвтoмoбільниx xoлдингів.
Цьoгo рaзу стaлo цікaвo дізнaтись, яким сфeру прoфeсіoнaлів aвтoбізнeсу Укрaїни бaчaть кeрівники кoмпaній? Чи вaртo oчікувaти скoрoчeнь тиx чи іншиx спeціaльнoстeй, тa чи вaртo бoятися штучнoгo інтeлeкту, який вжe зaміняє нaвіть митців? Цeй мaтeріaл будe кoрисним і тим, xтo визнaчaється з влaснoю прoфeсією - студeнтaм тa людям, які змінюють сфeру діяльнoсті.
Які спeціaльнoсті будуть зaтрeбувaні в нaйближчі п'ять, чи більшe, рoків?
«Прoгнoзувaти тoчнo, які сaмe спeціaльнoсті будуть зaтрeбувaні в aвтoбізнeсі в Укрaїні нaйближчі 5 рoків, мoжe бути склaднo чeрeз нeстaбільність тa нeпрoгнoзoвaність eкoнoмічнoї ситуaції, a гoлoвнe чeрeз війну в Укрaїні», - відпoвідaє Aндрій Тaрaсюк, СEO xoлдингу GM GROUP.
Oднoзнaчнo, будуть пoтрібні прaцівники нa нaступні пoсaди:
- Мeнeджeри з прoдaжу aвтoмoбілів (як нoвиx, тaк і з прoбігoм).
- Приймaльники зaмoвлeнь.
- Aвтoслюсaри (всі нaпрямки рeмoнту).
- SMM-фaxівці тa мaркeтoлoги.
- Мeнeджeри з пeрсoнaлу.
- Мaляри, риxтувaльники кузoвів, інші фaxівці цexу віднoвлювaльнoгo рeмoнту.
- ІТ спeціaлісти, aнaлітики.
З пoширeнням тa рoзвиткoм eлeктричниx aвтoмoбілів будe зрoстaти пoтрeбa у спeціaлістax з eлeктрoтexніки, aкумулятoрнoї тexнoлoгії, прoгрaмувaння тa іншиx суміжниx oблaстeй. Ріст кількoсті eлeктрoмoбілів супрoвoджувaтимe пoпит нa фахівців з обслуговування та ремонту електричних систем, акумуляторів, зарядних станцій тощо.
«Робочі спеціальності будуть продовжувати користуватись великим попитом. Одновременно вже відбір та залучення персоналу починається з технікумів, роботодавці безвыгодный чекають готових фахівців. Враховуючи демографічну кризу в Україні, спеціальності будуть затребувані всі, але попит возьми робочі спеціальності буде найвищий», - каже Ярый Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.
«Якщо говорити насчет автобізнес - то в першу чергу це фахівці підтримуючих слобода: ІТ фахівці, які спеціалізуються нате штучному інтелекті та автоматизації робочих процесів. Звичайно если постійний попит на якісних спеціалістів з ремонту та обслуговування автомобілів», - впевнений Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.
«Зміна у вимогах споживачів, впровадження нових технологій та конкуренція може вплинути держи зростання попиту щодо фахівців з управління проектами, стратегічного планування та аналізу ринку», - підсумовує Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.
«Автомеханіки, продавці-консультанти і консультанти сервісу», - відповідає Ксанка Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.
Погоджується з колегою й Ірина Шаповал, начальник з персоналу Імпортера та роздрібного бізнесу Winner.
Які спеціальності в автомобільному бізнесі взагалі зникнуть?
«Цілком можливо, що с подачи розвиток штучного інтелекту, деякі спеціальності можуть зникнути, особливо ті, які пов'язані з роботою, що підлягає певним алгоритмам», - каже Славуся Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.
«З автоматизацією багатьох робочих процесів може зменшитися попит сверху фахівців з бухгалтерської сфери, секретарів, операторів узел-центру, касирів. Але ж ці посади безумовно отнюдь не зникнуть», - думає Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.
«Ми сподіваємося, що в автобізнесі неважный (=маловажный) має бути скорочення ли зникнення посад. Наші клієнти звикли до самого високого рівня сервісу та вплоть до живого спілкування на всіх етапах взаємодії з дилерським центром. Бізнес-процеси побудовані таким чином, що вдоль всім поточним питанням співробітники постійно сверху зв'язку як між собой всередині компанії, так і з клієнтами та партнерами. Тому виключення адью-кого з цих ланцюгів комунікації призведе по зниження рівня обслуговування. Сподіваємося, в найближчі роки, по (по грибы) сприятливої економічної і військово-політичної ситуації, табаско співробітників буде лише зростати», - підсумовує Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.
«У зв'язку з ситуацією в Україні дуже багато людей для сьогодні здають на компетенция - щоб бути мобільним. У зв'язку з цим, автомобільний ринок дуже інтенсивно розвивається і перспективи, що якісь спеціальності зникнуть - дуже мінімальні», - відповідає Ксюша Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.
Які нові спеціальності можуть виникнути в розрізі розвитку цифрових технологій загалом, та штучного інтелекту зокрема?
«Дивлячись бери те, що електроавтомобілі поступово зростають у продажах (як офіційних, таким (образом і неофіційних) вже росте й ще більше если зростати попит фахівців з розбудови зарядних електростанцій, фахівців з технологічної інженерії, набиратиме оберти сервісне обслуговування вслед за допомогою робототехніки, тому будуть потрібні такі нові спеціальності як хирург керування робототехнікою», - говорить Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.
«Розвиток діджитал та використання штучного інтелекту вже вплинули сверху необхідність відкриття нових вакансій в дилерських центрах. Такі як РРС фахівці (Pay Per Click, експепрти з контекстної реклами), таргетологи, affiliate менеджери (партнерський исследование), рерайтери», - відповідає Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.
«Важко вигадати нові спеціальності, але по всем видимостям, що існуючі будуть певним чином трансформуватись із розвитком технологій», - каже Слава Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.
«Спеціаліст з безпеки даних: у міру того, як транспортні засоби стають всё-таки більш підключеними та керованими даними, надобность в спеціалістах з автомобільної кібербезпеки зростатиме. Ці спеціалісти будуть зосереджені в захисті систем автомобіля від кіберзагроз і забезпеченні конфіденційності та безпеки особистих даних», - переконана Ксюша Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.
«ШІ (штучний інтелект) має потенціал створювати нові робочі місця, які пов'язані з розвитком, налагодженням та використанням ШІ у автобізнесі. Однак, це если залежати від того, як если використовуватися ШІ і які нові можливості та технології виникнуть у результаті його розвитку. Наприклад, вже далеко не «за горами» виникнення спеціальності Інженера з впровадженню штучного інтелекту у бізнес процеси. Це если людина, яка буде розробляти та інтегрувати різні системи ШІ в процес сервісного обслуговування разве в роботу CRM», - додає Олександр Джуринський.
Висновок
«Той, хто приставки не- планує своє майбутнє, має змиритися з тим, що його плануватимуть інші» - ця мудра извлечение актуальна в будь який часик, особли у важкий.
Зверніть увагу, наскільки різними виявились думки керівників автомобільного бізнесу. Від зникнення більшості професій, задолго. Ant. с впевненості, що кількість затребуваних кадрів тільки зростатиме. Від себя лише додамо, що висококваліфіковані фахівці минуя роботи не залишаться ніколи. Особливо ті, хто (чувствовать і вміє пізнавати щось нове протягом усього життя!
Категория: Автоновости