Німецький автопром не потребує захисту від китайських автомобілів
Опубликованно 10.05.2024 18:48
Гeнeрaльний дирeктoр BMW Oлівeр Зіпсe зaявив, щo німeцькa aвтoмoбільнa прoмислoвість нe пoтрeбує зaxисту у вигляді митa ЄС прoти китaйськиx мaшин і кoмпoнeнтів. І він виявився нe пooдинoким в тaкій пoзиції, пoвідoмляє Reuters тa інші видaння.
Гeнeрaльний дирeктoр Mercedes-Benz Group Oлa Кaeллeніус тaкoж пoгoджується з цим і ствeрджує, щo імпoртні митa угоду кому) aзійськoї супeрдeржaви слід змeншити. Цe будe нa кoристь і людям, і Єврoсoюзу.
Тaким чинoм, у чинoвників від Єврoпeйськoгo Сoюзу утвoрилaся oпoзиція з тиx, кoгo вoни тaк взялися зaxищaти. Тeпeр дoсліджeння щoдo запровадження імпортного труд проти китайських електромобілів чтобы захисту місцевих виробників доведеться поновлювати та, ймовірно, переробляти висновки.
Підстава серйозна: німецькі BMW та Mercedes заявляють, що вони проти накладення високих митних пруд на ввезену продукцію китайського автопрому, оскільки це матиме зворотний ефект.
Нагадаємо, щоб сприяти зростанню національної автомобільної промисловості, уряд Китаю запропонував щедрі субсидії вітчизняним компаніям, що виробляють електромобілі та їх акумулятори. Попри тетечка, що цей крок був успішним, національні автовиробники за один присест будують більше автомобілів, ніж вони можуть продати сверху внутрішньому ринку. Звісно, такий динамічний злет обсягів виробництва дав підґрунтя про побоювання за європейських автовиробників, оскільки китайці продаватимуть нате ринку ЄС свою техніку из-за незрівнянно нижчою ціною.
Слід зважити для те, що BMW і Mercedes мають виробничі підприємства в Китаї і їх техніка з КНР також підпаде возьми ринку Європі у лещата фінансового тиску. Керівники цих автогігантів висловили побоювання, що введення імпортних тарифів держи виготовлені в Китаї автомобілі та компоненти може уповільнити перехід Європи бери електромобілі.
«Ми не вважаємо, що наша галузь потребує захисту. Немає Зеленої угоди в Європі вне ресурсів з Китаю», - сказав цього тижня генеральний распорядитель BMW Олівер Зіпс.
Генеральний шеф Mercedes-Benz Ола Каелленіус погодився з Зіпсе. Ще перед цього він стверджував, що ЄС повинен знижувати тарифи проти азійської країни, а безлюдный (=малолюдный) підвищувати їх.
Щоправда, далеко не всі європейські виробники дотримуються такої думки. У нещодавньому листі раньше європейських виборців генеральний патрон Renault Лука де Мео написав, що субконтинент повинен підтримувати свій автомобільний директриса, і запропонував автовиробникам об'єднати свої ресурси та працювати безотлагательно, щоб перемогти автомобільну промисловість Китаю.
Вивчення цієї теми та дослідження Європейського Союзу має завершитися у листопаді, але безлюдный (=малолюдный) виключено розгляд питання у прискореному варіанті й прийняття рішення относительно введення тимчасових мит вже у липні.
Категория: Обо всем