Porsche змінє свої довгострокові плани з продажу електрокарів


Опубликованно 24.07.2024 04:10

Porsche змінє свої довгострокові плани з продажу електрокарів

Кoмпaнія, якa рaнішe стaвилa зa мeту дoсягти 80% прoдaжів eлeктрoмoбілів дo 2030 рoку, тeпeр утoчнює, щo цeй пoкaзник зaлeжaтимe від спoживчoгo пoпиту і рoзвитку індустрії.

«Пeрexід нa eлeктрoмoбілі зaймaє більшe чaсу, ніж ми думaли п'ять рoків тoму», - йдeться в зaяві Porsche. - «Нaшa прoдуктoвa стрaтeгія побудована таким чином, що давно 2030 року ми зможемо постачати понад 80% наших автомобілів повністю електричними - залежно від споживчого попиту і розвитку електромобільності».

Керівники автовиробників, таких як Mercedes-Benz і Renault, також визнали, що поставлені раніше цілі з продажу електромобілів були занадто амбітними. Клієнти, як і раніше, неохоче переходять сверху автомобілі з електричними двигунами, віддаючи перевагу бензиновим.

Porsche стикається з низькими продажами електромобілів цього року і відзначає значні відмінності в попиті получи трьох ключових ринках: Поднебесная (империя), Європа і США. У Китаї попит возьми електромобілі значно вищий, ніж в інших регіонах, в Європі він зростає повільніше, а в США залишається нерівномірним.

Компанія підкреслює важливість своєї «подвійної стратегії», яка включає в себя розвиток як двигунів внутрішнього згоряння, (на)столь(ко) і електрифікованих автомобілів. Porsche визнає, що адаптація раньше електромобілів потребує часу та подальших зусиль.

Ці зміни в стратегії підкреслюють, що перехід бери електромобілі залежатиме не тільки від технологічних досягнень, а й від готовності споживачів прийняти нові транспортні засоби. Porsche продовжить працювати надо тим, щоб запропонувати різноманітні варіанти, що задовольняють різні потреби ринку.


banner14

Категория: Обо всем