Густий туман і дощ зупинили гонку «6 Годин Фуджі» та подарували перемогу Toyota
Опубликованно 09.11.2017 14:04
Екіпаж №8 - переможці непростого марафону в Японії/Фото: FIA WEC
Курйозами чемпіонат FIA WEC сповнений постійно. Звичайно, за шість годин гоночних баталій статися може все, що завгодно. Цього разу густий туман і дощі стали причиною дострокової зупинки гонки, причому сам заїзд червоними прапорами зупинявся двічі. Таким чином, перемога в класі LMP1 дісталася восьмого екіпажу Toyota, друге місце завоював восьмий прототип японської команди, а на третій позиції фінішував перший екіпаж Porsche. Незважаючи на тривалі зупинки на старті і в кінці заїзду, бали командам були нараховані в повній мірі.
Вже через годину після початку гонки «6 Годин Фуджі» в Японії заїзд був зупинений червоними прапорами з-за сильного туману, що обмежував видимість на треку. В сумі з вологим асфальтом, дощем і високими швидкостями небезпека аварії була вкрай висока. Ще одна зупинка гонки чемпіонату світу на витривалість FIA WEC сталася за трохи більше ніж півтори години до фінішу, причому цього разу туман здавався ще густіше, і тільки автомобіль безпеки намотував круги по «Фуджі», не даючи нечисленним фанатів на трибунах жодних шансів на відновлення боротьби. До того моменту в класі LMP1 лідирувала восьма Toyota, опережавшая на 0.6 секунди другий екіпаж своїх напарників під номером сім. Володарі вчорашнього поула розташувалися лише на четвертому місці.
У класі LMP2 лідерську позицію займав автомобіль під номером 31 команди Vaillante Rebellion, екіпаж якого випереджав прототип №36 колективу Signatech Alpine.
Після тривалої інспекції траси дирекція вирішила дати рестарт за 10 хвилин до кінця шестигодинного марафону, що, звичайно, не могло не радувати, адже автомобіль №1 команди Porsche мав усі шанси поборотися за перемогу з двома «Тойотами». Однак через сім хвилин всім було оголошено про те, що туман повертається, і гонка продовжена не буде.
Таким чином, Toyota Накаджими, Буемі і Девідсона здобула тріумф на домашній трасі, а їхні напарники Конвей, Кобаяші і Лопес подарували колективу дубль на подіумі. Зараз за дві гонки до фінішу сезону відрив другого екіпажу Porsche від восьмого Toyota становить 39 очок, однак максимальна кількість балів, яку можна заробити в двох заїздах, становить 52.
Ось так погода внесла свої корективи у плани більшості команд чемпіонату світу на витривалість, однак не зіпсувала враження від яскравого шестигодинного заїзду.
Загальні результати після формального фінішу марафону:Toyota #8 - 113 кіл (переможець у класі LMP1) Toyota #7 +2.8 Porsche #1 +4.1 Porsche #2 +1 коло Vaillante Rebellion #31 +3 кола (переможець у класі LMP2) Signatech Alpine #36 +3 кола Jackie Chan DC Racing #38 +3 колаTDS Racing #28 +3 колаManor #24 +3 колаG-Drive Racing #26 +3 колаAF Corse #51 +4 кола (переможець у класі LM GTE Pro) Porsche GT Team #91 +4 колаManor #25 +4 колаPorsche GT Team #92 +4 колаFord Chip Ganassi #66 +4 кола
Вже в перші вихідні листопада гонщики чемпіонату світу на витривалість приїдуть в Шанхай, де змагатимуться у передостанній гонці сезону, яка, ймовірно, стане чемпіонської для другого екіпажу Porsche.
Нагадаємо, що представник німецької команди Брендон Хартлібув обраний командою Формули-1 Toro Rosso для участі на Гран-прі США.
Читайте також:
Категория: АвтоМотоСпорт